Shop Mobile More Submit  Join Login
Rabbit Mario Redesign by superskeetospro Rabbit Mario Redesign by superskeetospro
Yeah, I actually came through with one of my promises. I know, right! O_O

Anyway, this is one of the first redesigns I did. I really like how this one came out. The shading actually cooperated with me this time! :D

The original design was just Mario with Rabbit Ears on his head. I decided to go and make it a full-fledged suit. It now joins the Tanooki, Frog, and Hammer suit. :B

This was a lot shorter than my previous pic, , and it came out twice as well.

Bring on the furry comments hatahz. X-D

Made with Paint.NET
Add a Comment:
 
:iconneosth2001:
NeosTH2001 Featured By Owner 2 days ago
I have ideas for the starring game, the power-up, and the powers.

Starring Game:
Super Mario 3D Land 2 (3DS / Wii U)

Power-Up for Rabbit Suit:
Nature Carrot (Redesigned Carrot)

Powers of Rabbit Suit:
Spring Jump (Based on Luigi's Super Jump from Super Paper Mario)
Digging (Based on Animal Kirby's Digging Power)
Flying with Ears (Based on Cream the Rabbit's Ear Flight)
Reply
:iconjuliusrabbito:
Juliusrabbito Featured By Owner Jun 18, 2012
mario actuall has rabbit ears on Mario land 2. that he uses fo fly down
Reply
:iconsuperskeetospro:
superskeetospro Featured By Owner Jun 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I know. I just wanted to turn it into a full-fledged suit. I wrote that in the artist's comments even.
Reply
:iconjuliusrabbito:
Juliusrabbito Featured By Owner Jun 18, 2012
oh ok
Reply
:iconfuckthesystem1996:
FuckTheSystem1996 Featured By Owner Sep 19, 2011
*W* Awww =] xD I love this <3
Reply
:iconsuperskeetospro:
superskeetospro Featured By Owner Sep 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Thanks!
Reply
:iconratcabob:
ratcabob Featured By Owner Aug 25, 2011  Professional General Artist
Heehee, that is cute! Question though, teeth and nose but no eyes? 0,0
Reply
:iconsuperskeetospro:
superskeetospro Featured By Owner Aug 25, 2011  Hobbyist Traditional Artist
The eyes didn't look too good.... like... at all.

In fact, it ruined the suit entirely. So yeah, it isn't anatomically correct, but what're ya' gonna do? Lol
Reply
:iconratcabob:
ratcabob Featured By Owner Aug 25, 2011  Professional General Artist
Ah gotcha, just wonderin. ^_^
Reply
:iconjaneya:
Janeya Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
There needs to be a game based on this. Like so bad XD.
Reply
:iconsuperskeetospro:
superskeetospro Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
CALL NINTENDO. BOTHER THEM TO THE NTH DEGREE. :3
Reply
:iconsaiya-story:
Saiya-STORY Featured By Owner Aug 21, 2011  Student Digital Artist
I'll be honest...
the teeth on the hood is a little creepy XD
Reply
:iconsuperskeetospro:
superskeetospro Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I was originally gonna add eyes. But I thought that looked creepy. LOL
Reply
:iconsaiya-story:
Saiya-STORY Featured By Owner Aug 22, 2011  Student Digital Artist
XDXD
Maybe that explains the official suit design, haha.
Reply
:iconsuperskeetospro:
superskeetospro Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Exactly. Lol
Reply
:iconryoko368:
Ryoko368 Featured By Owner Aug 21, 2011
It's-a me, Bugs-a Bunny!
Reply
:iconsuperskeetospro:
superskeetospro Featured By Owner Aug 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
That... suprisingly works. O_o
Reply
:iconraygreens:
Raygreens Featured By Owner Aug 21, 2011
well this is interesting
Reply
:iconsuperskeetospro:
superskeetospro Featured By Owner Aug 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
How so? Lol. It's just a 30 to 45-year-old plumber in a rabbit suit.

...

Nevermind.
Reply
:iconraygreens:
Raygreens Featured By Owner Aug 21, 2011
well, you don't see many plumbers in bunny suits, not even in NYC
Reply
:iconsuperskeetospro:
superskeetospro Featured By Owner Aug 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
X-D

That was kinda the joke. Lol
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1200 × 2103



Details

Submitted on
August 21, 2011
Image Size
287 KB
Resolution
1200×2103
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
501
Favourites
9 (who?)
Comments
22
Downloads
32

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×